המוסלמים ממשיכים לאנוס בתולות נורבגיות ללא הפוגה

12/06/2011 ב- 08:00 | פורסם בענייני דיומא | סגור לתגובות על המוסלמים ממשיכים לאנוס בתולות נורבגיות ללא הפוגה
תגים: , , ,

נורבגיה, הארץ היפה ביותר באירופה, נמצאת במשבר פנימי עמוק וממושך, כך מדווחות לי חברותיי לשעבר ממדינה זו. מרוב שעמום ובטלה, שכולו נובע מאוצרות הנפט האדירים, נעשו הנורבגים לחברה שוחרת זכויות אדם באופן קיצוני, מבלי להביט עוד במה שמתרחש מעבר לקצה חוטמם. כדרכם של טיפוסים קיצוניים, האמת נגלית להם מזווית צרה ביותר. אם נוסיף לדבר את האנטישמיות המוטמעת בהם מאז ומעולם, אין להתפלא כי הנעשה בשכם ובחברון מטריד אותם יותר מאשר המאורעות האחרונים בדמשק ובטהראן.

הנורבגים הם אבירי זכויות האדם כל עוד ניתן לשלב את משנתם בשנאת ישראל. אין להכחיש את העובדה כי תושבי הכפרים הפלשתיניים בגדה המערבית מצויים תחת עול הכיבוש הישראלי, אבל הנורבגים, מכל עוולות העולם, מתמקדים רק בהם. עם שאר ארצות תבל הם אינם רוצים להסתכסך. זאת היא הסיבה שהם מתקשים לצאת בגלוי נגד המהגרים המוסלמים שהתיישבו במולדתם, אף שהללו רומסים באכזריות את זכויותיהם של ילידי נורבגיה. אך לא עוד, גם הנורבגים התחילו להבין כי הרוע כולו, או מרביתו, נמצא בצד הלא-ישראלי, וכי הערבים הם האויב הכי גדול שקם עליהם בשני הדורות האחרונים.

במשך שנים רבות הסתירו השלטונות הנורבגיים מן התושבים הנוצריים את המידע בנוגע לפשעיהם של הערבים ושאר המוסלמים שהיגרו אל עריהם. בשם המלחמה התודעתית נגד ישראל כל האמצעים הבזויים היו כשרים. את זכות הנורבגים לדעת מה מתחולל בארצם צמצם הממשל האנטי-ציוני רק לידיעות מופרכות נגד היהודים. בכל השנים הללו נהגו פוליטיקאים נורבגיים להכפיש את ישראל בלבד. לא הייתם מוצאים מילה אחת של ביקורת בגנות הערבים, כי כידוע, האויבים של אויביך הם ידידיך הטובים ביותר, והפוליטיקאים הנורבגיים רואים בנו סחי רע – בכל היהודים עלי אדמות!

שטיפת המוח בגנות ישראל שמבצעת ממשלת נורבגיה באזרחיה ממשיכה ללא הרף, אך בחודשים האחרונים היא נהדפת פעם אחר פעם על ידי הדיווחים שסותרים אותה. מפני שמתברר כי את פשעי המהגרים המוסלמים כבר אי אפשר להסתיר יותר. הם פורצים לבתי הנורבגים וגונבים את רכושם. הם רוצחים את הנורבגים מתוך יצר הנקמנות הטבוע בהם, והם לא מפסיקים לאנוס את הנערות הנורבגיות בברוטאליות שמאפיינת כל כך את בני דת האסלאם. נורבגים רבים מתחילים לפקפק בשקרי התעמולה הממשלתית, ולשאול את עצמם מי באמת הצד הרע בסכסוך המזרח-תיכוני. רבים מהם הולכים ומתוודעים למציאות כפי שהיא, ולא דרך הפריזמה האנטישמית של הממשל הנורבגי. אפילו האהדה הרבה לנאצים שאופיינית כל כך לבני העם הנורבגי, ששיתפו באדיקות פעולה עם היטלר וטרם התחרטו, הולכת ומפנה את מקומה לשאלות הקשות באמת: האם היהודים רעים כל כך? מדוע אנו שונאים אותם ורק אותם?

לפני ימים אחדים פרסמה משטרת נורבגיה דו"ח העוסק בפשיעה המינית שבשטח פיקוחה (לרשותכם, קובץ PDF בן 88 עמודים הדן באוסלו בלבד, ולנחפזים – כתבה אחת מיני רבות העוסקת בו). בדו"ח נחשפו הפרטים המלאים אודות מעשי האונס שבוצעו במדינה בחמש השנים האחרונות, וביניהם רבים המהווים עדות לתאווה החולנית כלפי נערות צעירות (אלפי מעשי אונס נוספים לא דווחו כלל לרשויות, כדרכן של קרבנות התקיפה המינית לנצור בליבן הקרוע את הסוד הכואב). מעשי האונס והתקיפה המינית שנכפו על מאות נערות נורבגיות – כמעט כולם – בוצעו על ידי ערבים ושאר מוסלמים מאפריקה ומאסיה, ומיעוט שבמיעוט שזהותו טרם נתבררה. במילים מכובסות הם קרויים בפי הממשלה הנורבגית "לא-מערביים", "בני דת אחרת", "גברים עם חזות כהה", "בעלי רקע מזרח-תיכוני", "דוברי שפה לא אירופית", ושאר כינויים משונים, אך הכוונה אליהם היא ברורה, מפני שהם רוב רובם המכריע של המהגרים – וכל האנסים, למעט בודדים, יצאו מתוכם. כותרת ההפגנות בכיכרות היא אחת: ערבים החוצה!

ודאי שמשרד החוץ הנורבגי ביקש להצניע את נתוני המשטרה ואת עדויות הקרבנות אשר להן נאמר כי נטילת בתוליהן – בכוח – היא מצווה דתית וזהו אונס בשם אללה. מאז פורסם הדו"ח, הדיפלומטיה הנורבגית מתנערת מן הממצאים. פעילים אנטישמיים אף תבעו לגנוז אותו ולהסתירו מפני הציבור. הם אפילו מאשימים את היהודים שאנסו בתולות נורבגיות כשהם מחופשים לערבים. הללו אפילו מתראיינים בזהותם ללא בושה. ישנם עדיין כאלה שמאמינים לשקריהם, אבל לנורבגים רבים פשוט נמאס. ברחובות רבים באוסלו נערות בנות ארבע-עשרה אינן יכולות להלך עוד אפילו בשעות האור מבלי שתוטרדנה או תותקפנה בידי הערבים שמסתובבים שם. יתרה מכך, אפילו ליווי של גברים אינו תמיד מסייע. האנסים רוצחים אותם אם הם מפריעים להם לבצע את זממם. אזרחים רבים כבר מבינים כי ההגירה המוסלמית היא אסון של ממש, והם קוראים לממשלתם לשתף פעולה עם ישראל במיגור הנגע הזה, כלשונם. אכן, ימות המשיח הגיעו עד לשם.

המשך (6.11.11): אימה ברחובות אוסלו: מזה שבועיים – גל האונס הקשה ביותר בתולדות העיר!

המשך (5.12.11): אזהרת מסע לנורבגיה לאחר התאבדות ילדה שנאנסה בידי מוסלמים

ראו גם: משטרת גרמניה הסתירה מהציבור תקיפה מינית המונית על ידי מהגרים מוסלמים, וכמוה גם משטרת שבדיה עשתה כן. הדו"חות הסודיים הודלפו החוצה בידי גורמים אנונימיים.

כתבה אודות פשעי המין של המוסלמים באוסלו לבדה, כפי ששודרה בטלוויזיה הממלכתית של נורבגיה, כוללת את עדותה של נערה צעירה, עם תמליל באנגלית:

עדכונים:

16.6.11 – שמאלנים רדיקלים (שנורבגיה מממנת את ארגוניהם המרושעים) טוענים כי אני מדבר שטויות, ואם הייתי חכם אזי הייתי גם יודע, שנורבגיה היא הידידה הכי טובה של ישראל באירופה, מפני שהיא היחידה שאומרת לנו את האמת בפרצוף – כי ירושלים העתיקה היא שטח כבוש שצריך להימסר בחזרה לבעליו המוסלמים. הצדק עם השמאלנים הרדיקלים. את זאת אכן אומרת נורבגיה.

28.6.11 – משטרת נורבגיה, בלחץ הממשלה, מתכוונת לבצע שינויים "קוסמטיים" בדו"ח, כמו להדגיש כי חלק מן המקרים לא בוצע בשכונות מגורים, אלא נעשו בדיסקוטקים ובמקומות בילוי. כלומר, שם מותר לאנוס.

ראו גם:

נורבגיה מגנה את דברי שר הפנים הגרמני שהזהיר מפני המוסלמים

מרקוס סטרומגרן, משגרירות שבדיה בטהראן, מגיב לפנייתי מדוע ממשלתו מסרבת לגנות תליית שני קטינים באיראן

פסק הלכה של איש דת מוסלמי מהג'יהאד העולמי מורה לחטוף יהודיות כדי לאונסן

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.