פסק הלכה של איש דת מוסלמי מהג'יהאד העולמי מורה לחטוף יהודיות כדי לאונסן

13/12/2011 ב- 12:11 | פורסם בהמדור לשירות הציבור | סגור לתגובות על פסק הלכה של איש דת מוסלמי מהג'יהאד העולמי מורה לחטוף יהודיות כדי לאונסן
תגים: , ,

ככל שזה ישמע מוזר, ב-1 בספטמבר, פחות משבועיים לאחר מתקפת הטרור בדרום ישראל, הוריד צה"ל את רמת הכוננות שלו באזור. זו היתה החלטה שמעורבים בה גם שיקולים פוליטיים, ולא רק צבאיים.

במצרים פרצה סערה לאחר הרג שוטריהם בהיתקלות עם ימ"מ, וגם בעקבות הטענות שהושמעו בארץ בדבר אחריותה הכושלת של קהיר להבטיח את השלום לאורך הגבול. הורדת רמת הכוננות היתה מסר מרגיע מן הדרג המדיני לשכנתנו, לפיו אנו רואים בעזה את האחראית הבלעדית למתקפה, ולמצרים אין כל קשר אליה.

ברם, כל זאת לא עזר לשכך את זעמם של המצרים. בחלוף שבוע פרצו מפגינים משולהבים אל בניין השגרירות הישראלית ואיימו לעשות שפטים בכל מי שהיה נוכח בה. שבועיים אחר כך, בתחקיר שערך פיקוד דרום התברר מעל לכל ספק, כי אזרחים מצריים הם אלה שביצעו את סדרת הפיגועים. אף תושב עזתי לא השתתף באופן פעיל במתקפה, אשר בה מצאו את מותם שמונה ישראלים. כל חברי החוליות היו בדואים מסיני, אנשי הג'יהאד העולמי.

מאז ראשית חודש נובמבר מוכרזת שוב כוננות מיוחדת לאורך הגבול בין ישראל למצרים. מרבית אזרחי המדינה אינם מודעים כלל לגבי המתרחש בגזרה הדרומית. בשאננות האופיינית להם, הכול כמעט סבורים שבדואים תושבי סיני מתכננים פיגוע הקרבה בנוסח טרור הדמים הפלשתיני, אולם זוהי אינה האמת.

למעשה, המתקפה שהתרחשה בחודש אוגוסט האחרון, נועדה כדי לחטוף גבר או אשה אל סיני ולהחזיק מי מהם שם, לזמן ממושך, אפילו שנים. בין כליהם של הטרוריסטים נמצאו סמי טשטוש, חבלים לכפיתה ואמצעי עזרה ראשונה. כידוע, מחבלים מתאבדים אינם נושאים עימם מגוון של תחבושות לצריכה עצמית.

ב-15 בנובמבר, לפני ארבעה שבועות, סייר בגזרה המסוכנת ראש המטה הכללי, והזהיר במפורש מפני חטיפת חיילים או אזרחים. זוהי מטרת המחבלים, הצהיר, ואין זה משנה לדידם אם יהא זה חייל או תהא זו חיילת. הם לא יבחלו בחטיפת אשה, הטעים קצין בכיר בפני הנוכחים. משום מה, דבריו נבלעו בהמולה שהשתררה סביב, כשמישהו מצא לידם כוס פצועת-כנף.

הכוס מחלימה במרכז וטרינרי במרכז הארץ, אבל החשש והחרדה מפני חטיפת בחורה ישראלית פורייה הולך ומתחזק. זו כבר אינה אמירה שערורייתית לטעון כי מוסלמים קיצוניים מתכוונים להחזיק בה כדי לאנוס אותה. אומנם, אני הוא הראשון לספר בעברית לקוראיי על כך, וזאת מפני שכלי התקשורת בארצנו מסתירים זאת ממכם. פניתי אליהם בסוגיה זו והושבתי ריקם. מנגד, במערכת הביטחון שוררת הסכמה ברורה כי החטיפה הבאה תהיה של חיילת, כפי שיש לצפות.

מדוע סבורים כך כל ראשי מערכת הביטחון, ללא יוצא מן הכלל? למה אף אחד מהם אינו מסתייג מהרהורים אלה?

ב-28 באוקטובר 2011 פרסם אחד השייחים המרכזיים בתנועת הג'יהאד העולמי פסק הלכה, המתיר לכל מוסלמי לחטוף אשה כופרת כדי לעבר אותה בצאצאיו, ובזמן שהיא הרה, עליו לכלוא אותה ולא לשחררה עד אשר תלד. אותה פתווה מתירה ללכוד גם נשים נשואות, שאינן בתולות, ובלבד שתהיינה צעירות דיין כדי שתוכלנה להביא ילדים לעולם. דהיינו, אחזקתן של נשים אלו בשבי לא תהיה למען שחרור אסירים. הן לא תשמשנה כבנות ערובה, אלא כרחם לעת מצוא, מפני שהמצווה האסלאמית החדשה היא לאנוס יהודיות ושאר כופרות.

הנני שב ואומר: האיש שהוציא את הפתווה הזאת הינו אחד המנהיגים הדתיים החשובים ביותר של תנועת הג'יהאד העולמי. פעילי התנועה מצווים למלא אחר כל הוראותיו במלואם. אלה הם פעילים פנאטיים ביותר, ושום חילוני שאינו עוסק בחקר הטרור לא יוכל לתפוש עד כמה הינם מסוכנים. מרכז פעילותם העולמי הוא כעת בחצי האי סיני. שם הם מתארגנים ומתחמשים לקראת הבאות.

מאז התפרסמה הפתווה, הגיעה בשורתה לכל שבטי הבדואים בסיני. ככל שאוכל לנחש, עדכן המודיעין המצרי את אמ"ן בדבר הסיכונים, ומאז, למען האמת, שוררת כוננות שיא בדרום, כשהדגש מושם על חטיפת חיילת. הוצאה פקודה מטכ"לית, וזוהי הסיבה כי מזה שבועות נאסר על לובשות מדים להגיע לקרבת הגבול עם מצרים. ישנה אזהרה כללית לפיה אסור להן לשהות שם בכלל.

משום מה, העיתונאים הישראלים מתייחסים בבדיחות הדעת לפסקי הלכה אסלאמיים, ולא מיידעים את קוראיהם. אחר כך הם שואלים את עצמם מדוע רוב העם הזה מתעב אותם. הכיצד איש אינו נוקף אצבע כשחרב הסגירה מונחת מעל ראשם. אולי מפני שהם אינם מבצעים את מלאכתם כשורה. כאמור, אני יידעתי אותם, ועתה אתכם.

כל אשר אני מבקש הוא שהתקשורת תפרסם את דבר הפתווה, מפני שלא עשתה כן עד כה, ותודיע על התרעה מפני חטיפת חיילת, לאחר שתברר בעצמה אצל הקמ"ן של פיקוד דרום כי הדבר הוא נכון.

מקור (באנגלית):

המכון לחקר המדיה במזרח התיכון – ו'ושינגטון הבירה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.