אזהרת מסע לנורבגיה לאחר התאבדות ילדה שנאנסה בידי מוסלמים

05/12/2011 בשעה 13:37 | פורסם בענייני דיומא | סגור לתגובות על אזהרת מסע לנורבגיה לאחר התאבדות ילדה שנאנסה בידי מוסלמים
תגים: , ,

כבר כמה חודשים אני מקבל פניות מכל העולם בקשר לגל האונס בנורבגיה. גופי תקשורת מאירופה ומאמריקה הצפונית, המשדרים מן הארץ, חפצים לראיין אותי, אולם אני דחיתי אותם. הנני סרבן ראיונות, סולד מפרסום עצמי, וגם חשדן ביחס למדיה. מאז ומתמיד לא רציתי להתראיין, אף שאין תחנת רדיו בישראל שלא פנתה אליי בנוגע לסיפור היסטורי או גילוי ביולוגי. אני ממאן ומשיב כי הנני אדם פשוט, וכדאי שיפנו למומחים ממני.

גם אנשים פרטיים פונים אליי, ביניהם נורבגים, והם טוענים כי אם הייתי אוהב את ארצם כל כך, כפי שתיארתי ברשימותיי, לא הייתי מעז להשחיר את פניה. אני מודה בפניכם כי דבריהם פוגעים בי עד עמקי נשמתי. באמת ובתמים אני אוהב את הארץ היפהפייה הזאת, אך סבור כי עושרה העצום, שכולו נובע ממרבצי הנפט האדירים שברשותה, הרקיב בה כמעט כל חלקה טובה. גם אין זה סוד שממשלתה עוינת במיוחד את ישראל, ולא משנה מי יחזיק פה בשלטון. מרבית השרים הנורבגיים ממש שונאים אותנו. כפי הנראה, מסיבות אנטי-יהודיות מובהקות. הרי וידקון קוויזלינג שיתף פעולה עם היטלר בשמחה ובששון, וקנה לו מעריצים רבים במולדתו. רק אחרי שהובסה גרמניה, ובני עמנו כמעט נכחדו, התנערו חלק מן הנורבגים ממעשיו, אך לא כולם נהגו כך, עד עצם היום הזה.

הדבר המדהים ביותר הוא שכל מיני טיפוסים חולניים בסקנדינביה מבררים ומוצאים כל מיני פרטים בדויים אודותיי. באוגוסט האחרון "נודע" לי שהנני מבוקש בשבדיה בגין סיכון התעופה האזרחית, בגלל ניסיון להמריא במטוס פרטי מן השדה בשטוקהולם ללא אישור הפקחים. אינני יודע מיהו התימהוני שכתב לי זאת, אולם מעולם לא נכנסתי או יצאתי מתחומי שבדיה דרך האוויר. אין לי מושג כיצד נראה נמל התעופה הבינלאומי שלה. בינתיים אינני מבוקש בשבדיה, אבל אין לדעת לאן יתגלגלו הדברים אם הרשויות שם תתחלנה לרדוף אותי בגלל תלונות שווא.

הוכחה לכך שאינני משחיר את פניה של נורבגיה תמצאו בפנייתי לממשלת קנדה בדרישה חד-משמעית, שתבטל את אזהרת המסע שהוציאה לאזרחיה הרוצים לבקר בנורבגיה. אינני נאיבי עד כדי כך שאאמין כי מישהו במשרד החוץ הקנדי יתייחס ברצינות לפנייתי, אבל מן התרעומת לא יוכלו להתעלם. אם יקראו את זו שלי ושל נורבגים אחרים, אולי יבינו מעט את המצוקה שהם חשים. אין זה נעים לחיות במדינה שארצות אחרות מתייחסות אליה כמקום מסוכן במיוחד לתיירות.

הנה אזהרת המסע הקנדית שפורסמה ב-28 בנובמבר, וטרם בוטלה למרבה הדאבה:

הממשלה הפדרלית מייעצת לנשים הקנדיות להיות ערניות מאד באוסלו, בירת נורבגיה, שם חלה עלייה במספר מקרי האונס שדווחו. המשטרה המקומית הוסיפה עוד סיורים בעיר בעקבות ריבוי המקרים. נשים צריכות להיזהר במיוחד בלילה, כאשר המועדונים והפאבים נסגרים. יש להימנע מללכת לבד דרך פארקים ושטחים אפלוליים של העיר. בשום פנים ואופן אין להשתמש בתחבורה פיראטית, למרות שהיא זולה יותר. יש לנסוע רק באוטובוסים ובמוניות המפוקחים בידי הרשויות הנורבגיות. לפי הדיווחים בתקשורת הנורבגית אודות נתוני המשטרה האחרונים, באוסלו יש יותר מקרי אונס לנפש, מאשר בכל הערים הסקנדינביות האחרות. לאחרונה, צעדו נשים ברחובות העיר במחאה על חוסר הביטחון המשווע שהן מצויות בו.

מקורות: 1. יאהו קנדה, 2. משרד החוץ הקנדי

מדוע מחיתי בפני הקנדים? אכן, באוסלו מתקיימת, ללא הפרעה מצד הרשויות, תחבורה פיראטית המצויה בידיהם של פלשתינים וסומלים. כוחות הביטחון הנורבגיים אינם מעזים להתעסק עם המאפיה המוסלמית שצמחה לה בבירתם, ומשליטה שם טרור בדרכים איומות. אכן, נערות נורבגיות מותקפות מינית בדרך כלל, כשהן נוסעות במוניות הללו. רובן אינן מדווחות על כך מחמת הבושה. עובדה זאת טוען לא אחר מאשר משרד המשפטים הנורבגי.

מאידך, זו אינם אשמתם של הנורבגים, על כך שממשלתם מתעסקת אך ורק בכיבוש הישראלי בשטחי מולדתו, במקום למגר את הפשיעה. רבים הם הנורבגים מסבירי הפנים והחביבים, ולא מעט מהם מתפרנסים מתיירות. אם כל מדינה תוציא אזהרת מסע לנורבגיה, שהיא מן הארצות היפות ביותר בעולם, אנה אנו באים. מה אשם האזרח הקטן שראש ממשלתו מעדיף מהגרים מוסלמים, ובלבד שארצו תמשיך לטפח את השנאה החולנית ליהודים?

כמו כן, פניתי לארגונים יהודיים בקנדה כדי שיסייעו לבני משפחתה של אווה הלגטון. עד כה, ביקשתי לא לדווח לכם אודות סיפורה הטראגי, מפני שחששתי כי השלטונות הנורבגיים יתנכלו להם בשל התערבותי. הרי אני רואה מאין נכנסים ל'תיבה הלבנה', ומי היה מאמין שרשימותיי תהיינה פופולריות בחוצות משרדי הפרלמנט הנורבגי. אולם עתה מתברר לי כי הרשויות הנורבגיות מתנערות מן הטיפול במשפחה האומללה הזאת, אז אין לי ברירה אלא לספר את הסיפור מראשיתו:

אווה הלגטון (Eva Helgetun), ילדה בת 14, יצאה ב-1 במאי 2011 לפגוש ידיד שלה בעיר טרונדהיים. בחור מוסלמי שראה אותה ממתינה שם, תקף אותה בנסותו לנשקה ולחבקה בכוח, אך היא הדפה אותו וביקשה ממנו שיניח לה. הוא שאל אותה למעשיה. אווה ענתה לו שהיא מחכה לידיד. אותו מוסלמי שיקר לה, ואמר שהוא מכיר את הידיד שלה. הוא גם הציע שילווה אותה אליו. למרבה הצער, היא האמינה לו. הוא הוביל אותה למקום שבו המתינו שני חבריו, מוסלמים אף הם. מה שקרה שם אתקשה לתאר. הכאב הרב שהנני חש והמחשבות על ייסוריה הקשים משתקים אותי ממש. חשבתי כי השטן לבדו מסוגל לעולל זוועות שכאלה. טעיתי.

רק מקץ ארבעה שבועות אחרי מקרה האונס המחריד, יכלה אווה המסכנה לספר מה אירע לה, וגם זאת עשתה בקושי רב. אחרי כן, היא שמה קץ לחייה; ילדה בת 14, שכל חייה היו לפניה, ושד אסלאמי חיסלם. לאחר שאווה נקברה, עצרה המשטרה את שלושת האנסים, ואחר כך שיחררה אותם מסיבות בלתי ברורות. דובר שם על סוגיות הקשורות לרקע תרבותי, ועל כך שאלה נערים הסבורים כי אללה באמת ציווה עליהם לאנוס בתולות. זוהי האמת לשמה: הם חופשיים כעת.

אמא של אווה כרכה, כמובן, את התאבדות בתה במעשה האונס, וכי איזו סיבה אחרת היתה? ברם, הרשויות הנורבגיות אינן ממהרות לקשור בין שני המקרים. באיטיות מדהימה חוקרים השוטרים בעצלתיים את הפרשה, ומה הם חוקרים? הם אינם בודקים האם האונס הוא המניע להתאבדות. נודע לי כי הם מחפשים אחר עילה אחרת, שמא היא הגורם לאסון שפקד את משפחת הלגטון לפני כחצי שנה.

אווה הלגטון ז"ל (משמאל, לבושה מכנסיים שחורים) ושלוש חברותיה האבלות.

זו, כמובן, אינה הפעם הראשונה אשר בה אני מסייע לקרבנות אונס באירופה. לפני שנה בדיוק פניתי לקהילה היהודית באנגליה כדי שתיחלץ לעזרתן של הנערות שנאנסו באכזריות יוצאת דופן על ידי חמש חיות-אדם, מוסלמים אף הם. התברר שהרשויות הבריטיות הזניחו את הטיפול בהן על מנת שלא לעורר את השד האסלאמי. הן בנורבגיה והן בבריטניה מקודשים ערכי הרב-תרבותיות על פני זכויות הנערות – שלא להיאנס בשם אללה.

מכיוון שאבירי זכויות האדם בישראל מייחסים לי זהות של פנאט דתי מהתנחלות קיצונית, עליי לציין בפעם המי יודע כמה: הנני תל-אביבי חילוני, השכלתי היא אבולוציה, ואני פעיל ידוע בחוגי השמאל השפוי. מותר לו, למערכניק המצוי, להתנגד אף הוא לאונס הבתולות הנורבגיות בידי מוסלמים. הרי עם עובדה זו אי אפשר להתווכח!

הערה לסיום: שגרירות נורבגיה בטהראן, עוד לפני ששבתה בגלל תקיפת הנציגות הבריטית, מסרבת מזה זמן רב לשתף עימי פעולה בנוגע למצב זכויות האדם באיראן. עליי להשתמש בשמות בדויים בכל פעם מחדש, מפני שאף אחד שם אינו מוכן לענות לי בזהותי האמיתית. ומה בסך הכול עשיתי: הרי רק תהיתי מדוע נורבגיה אינה ממהרת לגנות את הפרת זכויות האדם בארץ האייתולות. ואם מישהו בשכונת גילה יעז לסגור מרפסת, מיד תשמעו גינויים חריפים ביותר כנגד ישראל.

קראו גם רשימותיי הקודמות:

המוסלמים ממשיכים לאנוס בתולות נורבגיות ללא הפוגה

אימה ברחובות אוסלו: מזה שבועיים – גל האונס הקשה ביותר בתולדות העיר!

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.