למען ההיסטוריוניות: כך חשפתי את אונס פעילות השמאל בידי פלשתינים

16/03/2012 ב- 12:28 | פורסם בענייני דיומא | סגור לתגובות על למען ההיסטוריוניות: כך חשפתי את אונס פעילות השמאל בידי פלשתינים
תגים: ,

בפברואר 2010 פרסמתי את הרשימה 'פעילות השמאל נאנסות יום אחר יום, לילה אחר לילה', ובדרך זו התוודע העולם למעשי האונס והתקיפות המיניות שמבצעים הפלשתינים בפעילות השמאל האומללות. לפני כן, איש לא כתב על כך. הרבה ידעו, אבל לא העזו לספר דבר. גם אליי הגיעו עדויות, אבל פקפקתי – לא בעדויות עצמן – אלא אם מישהו יאמין לי. בסופו של דבר החלטתי לכתוב הכול. ואכן, העולם כולו קרא את דבריי. חפשו במנועי החיפוש את הווריאציות של שמי בלעז (האיות המובלט הוא הנכון): Yehuda bello, Yehuda Belo, Yehudah bello, Yehudah Belo ותיווכחו כי בצד חשיפת מעשי האונס של בתולות נורבגיות שהוסתרו על ידי הממשלה באוסלו, כך כולם מדברים על שחשפתי את אונס הפעילות האירופאיות בגדה המערבית.

יש לומר כי לעגו לי בכל מקום אחרי הפרסום. קיבלתי המון מכתבי שטנה ואף איימו על חיי, אולם אני צפיתי זאת מראש ולא נבהלתי. והנה, באחד הימים גם קיבלתי העתק סרוק של תלונה רשמית על ניסיון אונס בתיבת הדואל שלי. זו כבר היתה עדות ממקור ראשון. כתבתי לאותו אלמוני שאני מעוניין לשוחח עימו. התברר שזוהי בחורה ישראלית. היא לא היתה מוכנה למסור לי מספר טלפון, והתקשרה אליי מטלפון ציבורי. כעבור מספר ימים, לאחר שיחות ארוכות, הסכימה שאפגוש אותה. מפיה שמעתי פרטים רבים על המתחולל בהפגנות האנטי-ציוניות, ובעיקר על אינספור הטרדות מיניות כנגד נשים. לאחר שפרסמתי את מקרה ניסיון האונס פנתה אליי המותקפת באנגלית, אף שלא הכרתיה, והפצירה בי שאסיר את פרטי המקרה מן האתר שלי. כך עשיתי, כמובן. היא כבר נפגעה בעבר, ואני לא רציתי להוסיף על מכאוביה.

למרות זאת, הייתי מצוי בבעיה. מכל כלי התקשורת פנו אליי בתקופה ההיא על מנת שאדווח להם אודות פרשיות עלומות של פשעים מיניים, שדבר היוודעם נתגלה לי על ידי המותקפות עצמן. גם המשטרה דרשה לדעת הכול. כך קרה שסיפרתי בהרחבה יתרה אודות ניסיון האונס של הפעילה לכל מיני גורמים, בטרם נתבקשתי להסיר את פרטי המקרה מן 'התיבה הלבנה'. בדרך כלשהי צצו הפרטים באתרים אחרים כעבור מספר שבועות, אפילו בעיתון 'הארץ' ביולי 2010.

בפברואר 2012 פרסמתי כי בחור ערבי משייח ג'ראח איים על צעיר יהודי שלא להגיע יותר להפגנות בשכונה. לאנרכיסט היהודי היתה חברה, עלמת חמד עברייה ורדיקלית בעצמה, והבריון הערבי חמד אותה לעצמו. בעקבות זאת, הגיעו אליי עוד סיפורים רבים ומדהימים, אשר מכולם מתבררת מסכת הטרדה קשה ביותר נגד נשים באשר הן. מאז, בלי קשר ל'תיבה הלבנה' נדמה כי נפרצו הסכרים, ומתרבים התיאורים אודות הטרדות מיניות נוספות, ועוד ועוד דיווחים על התעללויות בבחורות צעירות, הן על ידי פלשתינים והן על ידי חובבי שירה רדיקליים מבני עמנו. היום פורסם בעיתון 'הארץ' לקט מן המקרים הללו.

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.