אימה ברחובות אוסלו: מזה שבועיים – גל האונס הקשה ביותר בתולדות העיר!

06/11/2011 ב- 17:47 | פורסם בענייני דיומא | סגור לתגובות על אימה ברחובות אוסלו: מזה שבועיים – גל האונס הקשה ביותר בתולדות העיר!
תגים: , , ,

אתמול שוחחתי עם אידה, אחת מחברותיי הנורבגיות ששבתי להיות בקשר עימן. והיא בכתה. לא ידעתי איך לנחם אותה. אפילו אמרתי לה זאת, שאיני יודע. ופתאום, באמצע הבכי, היא שתקה ואז אמרה כי אינה בוכה כדי שאנחם אותה, שאף פעם לא היו לי רגשות ושאני לא אשתנה לעולם, ושבה לבכות. ואני שתקתי. הקשבתי לבכי שלה, והרגשתי עצוב, עצוב מאד.

הטבח הנורא באי אוטויה הותיר בחברה הנורבגית פצעים כואבים מאד. אינני מצליח לחוש אותם עד תום. אני חי בישראל, ארץ מוכת טרור. בשבת שלאחר הטבח במלון פארק, בחג הפסח, כשהתחילו להוביל את הטנקים של האוגדה לפאתי ירושלים, לא הרהרתי אפילו לרגע אחד על הרוגי ליל הסדר. קיבלתי 'צו שמונה' באמצעות הודעה קולית בטלפון. התקשרתי למג"ד שאמר כי נישלח לג'נין, ואחרי כן, מה שעשיתי היה לגשת אל קערת האבוקדו, לבדוק אילו פירות כבר בשלים כדי שאקח אותם עימי, ולא הרהרתי לרגע אחד על ההרוגים. ואז נסעתי לתחנת האיסוף עם תרמילי, ועם האבוקדו, וכל הדרך זמזמתי את השיר על התוכי יוסי, והסתכלתי על הטנקים. התחלתי לחשוב על השלווה הסקנדינבית ופתאום הייתי מעורב בתאונת דרכים.

מה אדם כמוני יכול לומר לאשה נורבגית כמעט בת גילי? שצריך להתרגל? כי זהו לא סוף העולם? היא לא יכולה להתרגל. היא חושבת שזהו סוף העולם. טבח נורא הפר את השלווה הסקנדינבית, והפצעים במקום שיגלידו, הולכים ומחמירים.

בשבועות האחרונים ממשלת נורבגיה הזניחה כליל את בעיות הפנים. היא עוסקת כמעט אך ורק בישראל. אפילו שביתת ההסתדרות הצפויה מחר סוקרה בהרחבה בעיתונים הנורבגיים. נתניהו מוכרז בגלוי כראש ממשלת הרשע. כנהוג במשטרים ערביים, מטרת הגינויים לישראל היא להסיט את דעת הציבור מן העיסוק בסוגיות הבוערות. ואכן, בשבוע שעבר החריפה נורבגיה את גידופיה כלפינו, ואפילו הזהירה אותנו, ובינתיים משתולל אי-סדר מוחלט ברחובותיה. האונס שב להכות בערים באופן חסר תקדים.

מכיוון שהתקשורת הישראלית אינה מסקרת את נורבגיה, אציג בפניכם מקצת מן האירועים הקשים שהתרחשו באוסלו בשבועיים האחרונים, בצירוף קישורים רבים לעיתונות המקומית. אני מתנצל בפני הקוראים שאינם דוברים שפה זו, אך אלה יוכלו להיעזר בשירותי תרגום אוטומטיים ולהתרשם מן הזוועה.

ב-23 באוקטובר, בשחר יום ראשון, בחורה בת 21 הותקפה בידי צמד כהי-עור ונאנסה על ידי אחד מהם, לדבריה היה הוא מוסלמי מסומליה. כמה שעות אחרי כן, נמצאה בת 17 משוטטת ברחובות כשהיא עירומה כביום היוולדה. עובר-אורח כיסה את גופה הדואב במעילו והובילה לתחנת המשטרה, שם סיפרה כי נאנסה.

בשבת שעברה הותקפו מינית שתי נערות בנות 16 על ידי חמישה מהגרים מפקיסטן ומאפגניסטן, שלאחר תחנונים רבים חסו על בתוליהן. הם הסתפקו בהפשטתן המלאה, ובדרישותיהם להגיע לסיפוק מיני על ידן.

ביום ראשון שעבר נאנסה נערה בת 18 בפארק ציבורי בידי שני גברים בעלי חזות מזרחית. אינני מכיר את הנתונים מארצות אחרות, אבל בנורבגיה אונס קבוצתי הינו שכיח למדי ונמשך שעות ארוכות, ומכיוון שהנאנסת נמצאת בנחיתות מספרית, היא גם אינה נאבקת, ונאלצת להיענות לכל תביעות האנסים. אחרי האונס האכזרי אושפזה הנערה בבית החולים, ושם דווח כי תחלוף תקופה ארוכה עד שתשתקם. אם היתה מתנגדת, היה גורלה כמו זו שחתכו לה את הצוואר. במקרה המצער ההוא נתפס הדוקר הערבי.

באותו יום נאנסה בחורה בת 20 בידי צעיר נורבגי. מלבדה, נאנסה ביום ההוא צעירה בשנות ה-20 לחייה על ידי שבדי מוסלמי ומהגר מוסלמי מסרי לנקה. צעירה אחרת, בת אותו גיל, כמעט נאנסה בידי נהג מונית מוסלמי שהיגר מסומליה.

אלה הם מקצת ממקרי התקיפה בגל האונס הקשה ביותר שידעה העיר. מתחילת השנה ועד סוף אוקטובר בוצעו באוסלו לבדה 48 מעשי אונס. 45 מהם בידי מוסלמים. במחצית הראשונה של שנת 2011 התלוננו 208 נשים נורבגיות על מעשי אונס וניסיונות אונס באוסלו לבדה. אפילו בתוככי בית העלמין אירע ניסיון אונס (לצפייה בכתבת וידאו). בנורבגיה כולה דווח על 929 מעשי אונס וניסיונות אונס חמורים מתחילת השנה.

נורבגיה היא המדינה המתקדמת בעולם במתן שוויון זכויות לנשים. עם זאת, משאל ארצי שנערך באופן אנונימי בקרב הנשים הנורבגיות חשף כי שיעור קטן מהן התלונן במשטרה על אונס או על תקיפה מינית. רובן אמרו כי אף אם יקרה להן הגרוע מכול, הן תעדפנה לשתוק ולא לדווח בגלל הבושה. בשנת 2008, לפני השתוללות מעשי האונס, העריך משרד המשפטים הנורבגי כי באותה שנה בוצעו 8000-16000 מעשי אונס וניסיונות אונס (קובץ PDF).

זאת אומרת, מתחילת השנה נאנסו בעיר בירתן מאות נערות נורבגיות, כמעט כולן בידי מוסלמים. רובן לא דיווחו על המעשה. לא לשווא מכונה אוסלו בירת האונס באמצעי התקשורת.

מוסלמים אמרנו? בממלכת נורבגיה שום דבר לא נשתנה. ריקבון הפוליטיקלי קורקט עדיין פושה בה. הם מכונים "לא-מערביים", "כהי עור", "מזרח-תיכוניים", וכהנה וכהנה. לאחר שהתפרסם באוסלו הדו"ח המשטרתי, שקבע כי בתולות נוצריות נאנסות בשם אללה, התפתח בנורבגיה דיון ציבורי סוער כאשר שרי הממשלה, רובם אנטישמיים מוצהרים, טענו עוד לפני כן כי פרסום הדו"ח משרת את ישראל ואת מדיניות הכיבוש שלה. לא יאמן, נורבגיות נאנסות יום-יום ואלה כורכים את ישראל בעניין. ברם, שר המשפטים הנורבגי הגן על פרסום הדו"ח וטען כי טוב עשתה המשטרה שפעלה ללא שיקולים זרים. עם זאת, כך נודע לי, הוא הודה כי ישראל לבטח אינה ניזוקה מפרסומו. הוא לא ידע שאף אחד בארצנו לא כתב על הפרשה מלבדי.

דוגמה נוספת המעידה על נורבגיה של ימינו, תמצאו בדבריו של מחוקק מקומי שהתבטא בשבוע שעבר, על רקע ההסלמה בדרום, כי ממשלתו צריכה להכריז על מתן פרס כספי גבוה לכל אזרח ישראלי שישכב תחת גלגלי המטוסים ולא יאפשר להם להמריא לעבר עזה. אידה שאלה אותי האם אני משתומם. קולה היה יציב. היא נרגעה. הסקנדינביות הגבוהות והמשכילות מרשימות יותר מהישראלית הממוצעת. חולשתן היא הטיפה המרה והתפרצויות הזעם. אידה התנצלה על התפרצותה. עניתי לה בתגובה כי גם היא לא השתנתה. והוספתי שאינני משתומם, שהתבטאויות אלה אינן סוף העולם, ושצריך להתרגל אליהן. אחר כך שוחחתי מעט עם בעלה, שהכריז כי שניהם יבואו לישראל בסוף החודש הבא.

הדבר המוזר הוא שגם ידידי ישראל בנורבגיה כורכים אותנו לגל האונס שפוקד את הממלכה, ומפצירים מממשלתם לבקש עזרה מן הלוחמים היהודים כדי לטפל בהגירה המוסלמית. יש ברשותם סרטון המציג את אחד הנטבחים המוסלמים באי, כשהוא שורף דגלי ישראל, דגל אחר דגל, ממש מצית דגלים סדרתי. ממשלת נורבגיה הוציאה מחוץ לחוק את שידור הסרטון הזה, בטענה כי הוא פוגע ברגשות הלאומיים.

במוצאי שבת שעברה צעדו נורבגים מודאגים רבים ברחובות אוסלו, לפידים בידיהם וזעקו את זעקת הנאנסות. הם תובעים מן המשטרה לטפל ברצינות בבעיית האונס. משטרת אוסלו נענתה להם. היא הקצתה תוספת של עשרים שוטרי סיור בלבד בסופי השבוע. הרי זה מגוחך.

מיד עם רדת החשכה מתרוקנים אזורים שלמים באוסלו מנשים. נורבגיה היא אחת המדינות המובילות בעולם בייצור אנרגיה הידרו-אלקטרית. מאגרי הנפט והגז שברשותה הם אדירים, אך חמישית מפנסי הרחוב באוסלו פשוט אינם פועלים.

מוסלמים שומרי-חוק מבהירים לנורבגיות כי מוטב שלא תלכנה לבדן בלילות, מפני שאז הן מותרות לגברים. מי שמע כדבר הזה? זו הרי ארצן מולדתן.

ומה המשטרה אומרת בנידון: לדבריה זהו עניין תרבותי. יש לחנך את המוסלמים למען ידעו כי בנורבגיה חל איסור על אונס נשים. ומן הבחורות מבקשת המשטרה לא לצאת מהבית בליל שבת. עוצר לילי, פשוטו כמשמעו. כשדורשים שרי הממשלה מן המשטרה לפעול, היא יוצאת בכותרות ענק כי "עכשיו בטוח באוסלו". כך היה בספטמבר האחרון. מאז נאנסו עוד עשרות בנות.

פרשה מדהימה היא אודות ילדה בת 14 שנאנסה במרץ השנה. המשטרה עדיין לא החלה לחקור את האונס מחוסר עדים. עדי ראייה אינם מגיעים לתחנה כדי לספר את אשר ראו, מחשש שהמוסלמים יממשו את איומיהם וישחטו אותם. לפי החוק המקומי, אי אפשר להכריח אותם למסור עדות, ובינתיים אונסי הילדה מסתובבים חופשיים ולמשטרה האדישה לא אכפת.

נראה שהרשויות בנורבגיה פועלות באיטיות ככל שתוכלנה כדי לא להרשיע את האנסים. כידוע, מקרי אונס מתבררים גם על פי ממצאי דנ"א, אולם המעבדות הפליליות שולחות את הממצאים למשטרה רק לאחר עיכובים ודחיות של חצי שנה בגלל מחסור במימון. לקרוא ולא להאמין! נורבגיה – מי שאינו יודע – היא המדינה העשירה ביותר בתבל לפי תוצר לנפש, ומס' 1 בעולם במדד הפיתוח האנושי.

אחרי שאותם אנסים מטונפים מורשעים בבתי המשפט, הם שוהים בבתי כלא שמתחרים עם בתי המלון מבחינת הלוקסוס, ומשוחררים אחרי תקופת מאסר קצרה של שלוש שנים בלבד. מקומם לקרוא זאת, אבל זוהי נורבגיה ואלה הם עונשיה לאונסי נשים.

בסקנדינביה מרובים מבקשי המקלט הסומליים. מדובר במספרים בלתי-נתפשים. לי עצמי היתה אהובה סומלית מדנמרק, ואני יודע ממקור ראשון עד כמה הנשים הסומליות מעוניינות להשתלב בתרבות המערב, אך הגברים שבויים בעקרונות האסלאם ואינם רוצים להשתנות. קדרה יוסוף, סומלית החיה בנורבגיה, מספרת שהיא עצמה מעדיפה את חברת הנוצרים על פני כהי-עור כמותה, מפני שהללו הם אנסים. אשה נוספת מעידה, ללא בושה, כי התחילה לשאת מיכל גז מדמיע, בניגוד לחוק, ואומרת כי מעדיפה היא לשלם קנס כבד, ובלבד שתוכל להגן על עצמה מפני צרה. נורבגיות רבות החלו גם בתקופה האחרונה ללמוד באקדמיה לקרב מגע (המילה בנורבגית נהגית Krav Maga). הנה, בעקיפין, ישראל אכן מעורבת בהדברת גל האונס המזוויע שפוקד את נורבגיה בימים אלו.

הערה: כרגיל, שמאלנים רדיקליים או בלוגרים צרי-עין המקנאים בשיעור הרב של קוראי 'התיבה הלבנה', פונים אליי דרך הדוא"ל בשמות בלתי מזוהים, ומביעים תמיהה על עובדות מופרזות. תשובתי היא פשוטה: אל תתעצלו, היכנסו לגוגל טרנסלייט ותרגמו לאנגלית באמצעות השירות את הכתבות המקושרות מדף זה – לא אחת, את כולן. כל מילה וכל משפט המובאים פה הינם העתק כמעט מדויק בעברית לדברים הכתובים בנורבגית. בניגוד לאותם אנונימיים, שמי מצוין ככותב שורות אלה, ואמינותי מונחת על הכף.

I never wrote in any language "Norway’s justice minister said that Israel must be glad to hear about it"

קראו גם את רשימתי הבאה:

אזהרת מסע לנורבגיה לאחר התאבדות ילדה שנאנסה בידי מוסלמים

ואת רשימתי הקודמת:

המוסלמים ממשיכים לאנוס בתולות נורבגיות ללא הפוגה

בסרטון ניתן להתרשם כיצד הפכה נורבגיה לאיראן החדשה.

נורבגים מפגינים נגד מעשי האונס באוסלו.

אוסלו. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי בפעולה. הממצאים יישלחו לתחנת המשטרה אחרי חצי שנה!

אחד מאלפי פנסי הרחוב באוסלו שאינם פועלים. זוהי בירתה של המדינה המפותחת ביותר בעולם.

צעירות נורבגיות מתאמנות בקרב מגע. זו מימין צבעה את שיערה לשחור כי הבלונד מושך אנסים מוסלמים.

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.