הודות לטראמפ לא תצטרכנה עוד הבריות להיגמל מפורנו

09/05/2024 ב- 23:51 | פורסם בענייני דיומא | סגור לתגובות על הודות לטראמפ לא תצטרכנה עוד הבריות להיגמל מפורנו

פורנוגרפיה מבוססת על תשוקה אל הבלתי מושג. אמנם החוויה המינית מתוארת לפרטי פרטים באופן בלתי מוצנע, אך מתוארת כמפגש ממוזל עם סוטת מין יפהפיה במנזר לנשים, אחרת אינה שונה מן ההיצע שיש לכולם בבית. בנעוריי אפילו את זאת לא ידענו. הבלתי מושגת האולטימטיבית היתה סמנתה פוקס, וליותר מכך לא ציפינו. אפשר כי בגללה התקבע אצל דור שלם מהו המראה הסקסי המושלם של כוכבנית כמותה. על פחות מזה לא נוכל להתפשר. פנטסיות תמות יותר הופנו כלפי ג'ולי מילר מן הסדרה 'תהילה'. נגינה בצ'לו נדמתה כמעט ארוטית.

הדור שלפניי היה מאוהב במרילין מונרו, זו שלבשה בושם שאנל 5 בלבד בצילומי העירום שלה, עד כי אפילו ג'ון קנדי נפל לרגליה. אולי בגלל כך התפתחו במוחנו ציפיות עזות ביחס למאהבות של נשיאים אמריקניים, גם לפני כהונתם בבית הלבן. כגובה הציפיות, כך הנפילות. ציבור הבוחרים התאכזב מביל קלינטון ולא מפני שסרח עם אחרת, אלא בגלל מי שהיתה – אפילו לא נערת קולג'ים מסרטי קולנוע זולים. סתם איזו בת שכנים חסרת הדר. אבל מי שהגדיל לעשות הוא דונלד טראמפ, שהרי רק הלז מסוגל לנתץ כל שיא של דבר בזוי וטעם דוחה.

בימים אלה ממש מתקיים משפטו הביזארי בנוגע לסטורמי אחת, שיש לייחל לניצחונה. בהתחלה התעלמתי מחזותה. בעוד אני שמרתי על רעמת השיער וניתן לזיהוי, יש מפגינים ממחאת האוהלים שעברה עליהם מטמורפוזה. שיני הזמן אינם פוסחים על אף אחד. אך בסופו של דבר גברה עליי סקרנותי והצצתי בתמונותיה של הגברת מימי עלומיה החסודים פחות, ותדהמה נחתה עליי. לא מחמת משיכתו של טראמפ לדברים משונים, אלא מחמת המשיכה הכללית, אם כך יש לומר. האם במבחן הבד של שחקנית בסרטים מסוג אלה חדלו לבחון את התכונה הנדרשת, להיראות בלתי מושגת? והנה, אחת מהמכולת השכונתית, בלי זוהר.

בניגוד לסטיגמות, יתכן כי ישנה דרישה לשחקנית אופי ואולי היא אכן כזאת. אולם, גם שירלי מקליין היתה שחקנית אופי, ואף היא התרועעה לא מעט עם פוליטיקאים. ולפני כשנה מצאתי עצמי בשיחה עם מפגינה אוהבת בנות מינה וחוקרת קולנוע, ודיברנו על ההתייחסות הזו בסרטים. בתמימותי סברתי כי תעשיית הסרטים השמרנית של קליפורניה הקפידה על איפוק לאורך עשרות שנים, וכעבור כמה שבועות עת נתקלנו זה בזו מחדש חקרה אם צפיתי בסרט 'הלחישה הרועמת' שהפנתה אותי לצפות בו. כל שעניתי ששירלי מקליין כה יפה, ודי היה בזאת שתאמר: זה מספיק כדי שאהיה בטוחה שראית את הסרט.

ועכשיו, כשכולם רואים נכוחה את סטורמי אל מול עיניהם, אותם "מחפצנים" בלשונם של פסבדו מדעני חברה, נדמה שיוצא מתוכם החשק לצפות באיזשהו סרט מסרטיה או סרט כזה בכלל. מלכתחילה מדובר בהגשמה ערטילאית של פנטסיה אשר לעולם לא תמומש, ולא בשל חריגותה, אלא בגלל שאיננה קיימת באמת. אף אחד איננו מהרהר בימינו על אובדן בתולים עם נזירה לוהטת, או הוזה על מפגש סוער עם רובוטית אי-שם בחלל. גם הפנטסיות המרחיקות ביותר של נערות היו ועודנה קבלת חתימה מן הזמר הנערץ עליהן. על יותר מכך אף אחת אינה חושבת. כל זאת אנו יודעים מפני שאין פנטסיות כמוסות בכלל. כולן פומביות, הכול מדברים עליהן. בני אדם גלויים הרבה פחות באשר למימוש מטרות שמצויות בהישג יד.

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.