אני מבקש מחיילי צה"ל בסדיר ובקבע להסתגר בבסיסיהם עת תפרוץ מלחמת האזרחים

13/03/2023 ב- 06:27 | פורסם בהמדור לשירות הציבור | סגור לתגובות על אני מבקש מחיילי צה"ל בסדיר ובקבע להסתגר בבסיסיהם עת תפרוץ מלחמת האזרחים

הולך ומתברר כי בדומה לשמעון פרס שפטפט בלי הרף על אודות ננוטכנולוגיה ולא הבין בה מאומה, כך ביבי נתניהו איננו חדל לדבר על הבינה המלאכותית מבלי שתשיג דעתו מהו פשרה. לפני שבועות אחדים פרסמתי באופן בלעדי מה סבורה הבינה המלאכותית באשר לגורלם של אנשי פורום קהלת ושל שרה נתניהו עת תפרוץ מלחמת האזרחים. בינתיים צרו מאות מפגינים על הגברת השנייה של ישראל בשעה שגיוונה את שיערה עד כי הודתה אחרי כן שחששה כי זהו יומה האחרון עלי אדמות. כמו כן, אנשי המילואים של סיירת מטכ"ל – לא בזמן שירות צבאי – הצליחו להגיע עד פתח משכנו המבוצר של פורום קהלת וצרו עליו. חרף ניבוייה המוצלחים של הבינה המלאכותית ממשיך ראש הממשלה להתגרות בגורל אשר קבעה לו המכונה. תחת להיכנע ולבקש רחמים הכריז נתניהו אתמול כי הוא מבטל את החלטת המפכ"ל לפעול על פי החוק בלבד ומתנגד גם כן להודעה כי אין בכוונת המשטרה להישמע לצווי ממשלה שאיננה מצייתת לחוק. למעשה, נתניהו קבע כי הוא החוק, ואי לכך, כל מי שכפוף למערכת החוק הינו כפוף אליו ומוכרח לבצע רק את ציווייו.

בגין אי-חוקיות תפיסת השלטון על ידי נתניהו תלך ותתפתח מלחמת אזרחים בישראל. אמש הצהיר הרמטכ"ל כי הצבא מחויב לדמוקרטיה. משמעות דבריו היא שאין בכוונתו להורות לחיילי צה"ל לגונן על הדיקטטור. הם ימשיכו לעשות מלאכתם כבשגרה ולהגן על המדינה מפני כובש זר. אני מבקש מהם להסתגר במחנות הצבא עד שתסתיים מלחמת האזרחים כמו נגזר עליהם להיות בסגר עד שתחלוף מגפה. לא מן הנמנע שחוליות חיסול מקרב ארגוני פשע תארובנה לכל מי שנקרה לידן, ואת מרחץ הדמים בלתי אפשרי יהא למנוע. גם גורל היהודים שבחרו לחיות מחוץ לגבולות המדינה איננו תלוי בצבא. אם יימצאו שלושים צדיקים בהתנחלויות לא יחריבן אלוהים. אם לא יימצאו, יכחידן אלוהים כשם שהכרית מעל פני האדמה את סדום ועמורה. אל מול רצונו של ה' אלוהי צבאות נבצר מן החיילים לעשות דבר, ואף הם עלולים להיפגע מחרון אפו אם יתערבו במעשיו.

מן השוטרים מבקש אני להגיע בראש ובראשונה אל המוזיאונים והגלריות כדי למנוע ביזה של שכיות חמדה, ואל הבנקים על מנת לסכל פריצות לכספותיהן. אחרי כן צריכים השוטרים להגיע בכוחות מוגברים אל בתי החולים כדי להשליט סדר בתוכם לפי קביעת גורמי הרפואה. מחויב מן המציאות שהכוחות הלוחמים יזדקקו לשוטרי תנועה בכדי שלא תשרור אנדרלמוסיה בדרכים בשעה שינועו עליהם אנה ואנה. כמו כן, מוטל על השוטרים להימצא בכוננות מתמדת לקראת תופעות של פשעי מין בעורף ותופעות של מרידות מקומיות בבתי הסוהר.

מאנשי שב"כ מבקש אני להגיע בראש ובראשונה אל מכוני המחקר המדעיים כדי להגן על נכסיהם הפיסיים והרוחניים. אחרי כן צריכים אנשי השירות להגיע לנמלי הים והתעופה ולהבטיח תנועה נכנסת ויוצאת מן הארץ, וכן להשתלט על מתקני תשתית של אנרגיה ומים בכדי להבטיח את המשך פעילותם. כמו גם, מוטל עליהם להגיע לזירות הלחימה ולתור אחר ראיות לפשעי מלחמה כדי להעמיד פושעים כאלה לדין מזורז אחרי שתסתיים המלחמה.

מכיוון שמלחמת האזרחים תפרוץ בעונה החמה הסתפקתי בהזמנת חולצות טי-שירט כחולות כשלפנים ומאחור מופיעה H בבולטות צהובה. בכוונתי להיות ניטראלי ולשמש ההיסטוריון של המלחמה על הדמוקרטיה, והאות H אינה אלא תחילית המילה הלטינית historia. אני סמוך ובטוח שישנם ביביסטים אשר לא יוכלו להבין מהי H הזאת ועלולים לחשוד בי כאויבם, אך הופעת האות ה במקום H הינה אפשרות גרועה יותר, הואיל והדמוקרטים עלולים לסבור שזהו סימול של ה' אלוהינו ויירו בי כמי שמגיע מן המחנה המשיחי. כמובן, במסגרת ההגנה העצמית אגיע לכל מקור ירי, מכאן או מכאן, ואשקיט אותו לעד. הבה נפלל שלא אזדקק לזאת ושנתניהו לא יוביל את עמנו למלחמת אזרחים בכלל.

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.