הזוועה שהסתירו בישראל: מוסלמים התעללו ואנסו שוב ושוב ילדה נורבגית בת 12

11/02/2014 ב- 20:29 | פורסם בענייני דיומא | סגור לתגובות על הזוועה שהסתירו בישראל: מוסלמים התעללו ואנסו שוב ושוב ילדה נורבגית בת 12
תגים: , ,

היתה זו יממה רבת-עלילות לפני שנה בדיוק. תיבת הדואר האלקטרוני שלי עמדה להתפקע. לא יכולתי לשלוט בה יותר. ופתאום צלצל הטלפון וקול קורע-לב הלם באוזניי. מה קרה? חקרתי את בת שיחי הנורבגית. חברתי לשעבר. היא מלמלה מעט ושוב התייפחה ואי אפשר היה להבין מה רצתה לומר. הייתי מזועזע, עד שקלטתי כי ביקשה לדעת האם קראתי את האי-מייל ששלחה. בו ברגע קראתיו ונחרדתי כולי. הרעד בגופי לא פסק אפילו לרגע בזמן השיחה, וגם לא לאחריה. הייתי משותק כליל במשך דקות ארוכות.

הידיעה מאותו יום דיווחה על כך שבשנת 2011 נאנסה באכזריות ילדה נורבגית בת 12 במשך תשע פעמים לפחות. היה זה אונס קבוצתי שבוצע ללא הרף בידי ארבעה נערים מוסלמים, שמשפחותיהם הסתננו מאפריקה אל הארץ משנת 2008 ואילך. הממשלה שכיהנה בעת ההיא היתה אנטישמית מוצהרת ששנאה יהודים בגלוי, וקידמה ככל האפשר כניסת מוסלמים אל הממלכה הנורבגית כדי להחריב אותה מבפנים. הילדה התחננה בפניהם שיניחו לה, צרחה בבכי נורא כי היא רק בת 12 ושהיא סובלת מכאבים עזים, אבל ארבעת הנערים לא חסו עליה והגבירו את פגיעתם בה, וגם המשיכו להתעלל בגופה בהזדמנויות נוספות עד שהזוועה נתגלתה, והם זומנו לחקירה על ידי המשטרה. למרבה הזעזוע, בישרה הידיעה, החליט בית המשפט לשחררם הביתה והסתפק בעונש סמלי של עבודות שירות, מן הנימוק שבני 16 שבאו מתרבות אחרת יש להקל בעונשם. והלב שלי געש מרוב אימה וזעם. האם יש לעשות איפה ואיפה בצדק? האם למוסלמים מותר להרוס חיי ילדה קטנה, רק מפני שהם בני "דת השלום"?

הימים היו ימי פרשת האסיר איקס. הייתי עסוק מעל ראשי בפרשה, בה שימשתי אחד החוקרים העיקריים שלה. כלי התקשורת לא הרפו ממני והשתוקקו לעוד ועוד ידיעות. ביקשתי אפוא מכמה עיתונים שיפרסמו בבקשה במקומי את סיפורה של הילדה האומללה. העיתונים סירבו. אין כאן סיפור, הם טענו. וכשהתחננתי, אמרו שיבדקו וחזרו לומר כי לפי ידיעתם שלווים החיים בנורבגיה, וכדאי שנניח לארץ הזאת, ונשוב ונתרכז באסיר איקס ובאוסטרליה.

חלפה לה שנה, והיום קרה דבר בישראל. כתבה חשובה מן הניו-יורק טיימס פורסמה בעיתון 'הארץ', ומן המצב הרעוע בנורבגיה כבר אי אפשר יהיה להתעלם. "ארץ הפיורדים שוברת ימינה", בישרה הכותרת מן העיתון החשוב ביותר בעולם. "ההגירה לנורבגיה, שמתהדרת במערכת רווחה מפותחת וסוציאליסטית במיוחד, מאתגרת את הערכים הליברליים בהם מתגאים אזרחיה", נרשם בכותרת המשנה. בכתבה מתואר סיפורה של משפחה שנאלצה לנוס מביתה מפני שמסתננים מוסלמים השתלטו על הסביבה. כל מי שיכול – בורח, אומרת האם המפוחדת, כאן כבר לא יהיה בטוח. עדותו של המרואיין אינה משתמעת לשני פנים: אנשים התעוררו בוקר אחד וגילו שהשכונה שהיתה להם נעלמה. זרים עברו להתגורר בה והאנשים אפילו אינם מבינים מה הם מדברים.

לפי הניו יורק טיימס, החששות הכבדים מפני ההגירה המוסלמית קוראים תיגר על הערכים הליברליים של נורבגיה ומטלטלים את המדינה, ואף הביאו למהפך בשלטון. בממשלה הימנית-שמרנית חברה מפלגת 'הקדמה' שמתנגדת להגירה. היא רואה במהגרים המוסלמים איום על שלמות החברה ורוצה לטהר את נורבגיה מאלמנטים תרבותיים זרים. חבר המפלגה לשעבר הוא אנדרס ברינג בריוויק שביצע את הטבח המחריד באי אוטויה. חברי נוער מפלגת השמאל הרדיקלי שהיתה אז בשלטון הגיעו אל האי כדי לחגוג את החרם על ישראל, ואז פתח באש ורצח עשרות מהם. בריוויק עצמו פרש משורות המפלגה משום שלא היתה קיצונית דיה בעיניו. עתה היא חברה חשובה בקואליציה.

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.