האמת המזעזעת שאינכם יודעים על סתיו שפיר

21/10/2012 ב- 16:06 | פורסם בהמדור לשירות הציבור | סגור לתגובות על האמת המזעזעת שאינכם יודעים על סתיו שפיר
תגים:

לא אשכח את הרגע הזה אף פעם. פתאום פנה אליי מישהו. אני אפילו לא יודע את שמו. אני בכלל לא מכיר אותו. הוא סיפר לי על מצוקתה של משפחת אלעג'ו מרמלה. המדינה ביקשה לפנות אותה מביתה בתואנה כלשהי. הוא שאל אותי האם אני יכול לעזור? ודאי, עניתי לו. ואז הוא גמגם מעט והוסיף: אבל זה לא מפריע לך שבני המשפחה הם ערבים?

גם ערבים הם בני אדם. גם לערבים יש ילדים. גם הילדים זקוקים לבית לישון בו. ודאי שלא היתה לי בעיה בגלל היותם ערבים. להיפך, ידעתי כי רשויות המדינה עשויות להתעמר במשפחת אלעג'ו רק משום שאינה יהודית. דומני כי בטלפון שוחחתי עם יסמין, בת המשפחה. היא אמרה לי לבוא מהר עם מפגינים רבים ככל שיותר.

הפמליה של סתיו שפיר היתה במרחק של כמה מטרים ממני. אף אחת לא רצתה להזיז את עצמה משדרות רוטשילד. אני זעקתי שם: זו מחאה של מפונקות. מדוע אינכן באות עימי? אבל קולי נצרד לשווא. לא סתיו שפיר ולא הפמליה שלה היו מוכנות באמת לסייע למשפחה במצוקה. לא אז, לא היום, ולא מחר. כמות העצב שנשאתי בליבי ביום ההוא אין לה סוף.

בית שאטמה המדינה. משפחה מחוץ לביתה. ילדה קטנה ממררת בבכי. לפעמים עשר מילים שוות יותר מאלפי תמונות.

על חשבון החלשים, סתיו שפיר רוצה ג'וב בכנסת. אבל היא אינה אלא מתחזה. חוץ מאשר את עצמה, שום דבר אינו מעניין אותה. זוהי האמת לאמיתה. לכו להצביע.

עדכון (ספטמבר 2014): פגשתי את סתיו ודיברנו מעט. בנוכחותה חשתי כי חל בה שינוי לטובה, אם כי לא הצלחתי לעמוד על טיבו במדויק. ואולי תחושתי נבעה בגלל חולשתי לג'ינג'יות. לא אדע.

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.