ארגון סיוע לזרים: הגדר בגבול מצרים נמצאת כולה בשטח ישראל, והמדינה מחויבת להכניס ארצה את כל מבקשי המקלט, גם אלה שבצדה השני!

22/05/2012 ב- 20:31 | פורסם בענייני דיומא | סגור לתגובות על ארגון סיוע לזרים: הגדר בגבול מצרים נמצאת כולה בשטח ישראל, והמדינה מחויבת להכניס ארצה את כל מבקשי המקלט, גם אלה שבצדה השני!

אחר הצהרים שוחחתי ארוכות עם מנהלת לשעבר של ארגון סיוע לזרים, שאותה אני מכיר מאז הקיץ הקודם, בשל פעילותי ההומניטארית למען מבקשי מקלט. את שמה לא אפרסם כיוון שהיא אינה מסכימה. בניגוד אליי, כשכל כוונותיי מבוססות על טוב-לב אנושי, היא הודיעה לי כי כוונות הארגון שהיא עמדה בראשו הן פוליטיות בלבד. בעוד אני מרחם על אנשים במצוקה ורוצה לסייע להם, יהא אשר יהא צבע עורם ומקום הולדתם, היא טוענת שמטרת הארגון שלה הוא להביא ארצה ככל שיותר מוסלמים מאפריקה, להפוך את ילדיהם לאזרחים, ובדור הבא לשנות באמצעות קולות הצבעתם את החברה הישראלית כדי שתהיה זו מדינת כל אזרחיה, וחלילה לא מדינה יהודית.

לדבריה, הסלאבים הרסו את ישראל, כיוון שרובם מצביעים למפלגות הימין, והיא מקווה כי בעזרת התאזרחות האפריקנים, השמאל ישוב לשלוט בארץ לדורי-דורות. שאלתי אותה מיהם הסלאבים שהיא מדברת אודותיהם. היא השיבה כי אלה הם העולים מרוסיה, והוסיפה שזו היתה טעות היסטורית להעלותם ארצה, ומוטב היה לנו שהיו נשארים היכן שהם, אפילו במחנות העבודה בסיביר. תרומתם היחידה למדינה היא התגברות הפשיזם, כך אמרה.

הסברתי לה שגדר הגבול בין ישראל למצרים תושלם בסוף השנה, ובעטייה יתקשו האפריקנים להסתנן לתוך שטח המדינה, וכך תתפוגגנה כל תקוותיה. או אז היא שלפה לנגד עיניי מסמכים המוכיחים כי הגדר כולה נבנתה בתוך שטחה הריבוני של ישראל, וכל מי שמצוי בצדה האחר, אף הוא שוהה בתוך גבולות המדינה, ולכן אין לרשויות שום סמכות למנוע את כניסת מבקשי המקלט לתוך ישראל. היא הבהירה כי זהו החוק, ומעת שתסתיים בניית הגדר, הארגון שלה וארגונים נוספים יעתרו לבג"ץ נגד הממשלה, כדי שיורה לכוחות הביטחון להכניס ארצה את כל האפריקנים שמבעד לגדר. היא דיווחה לי שכל הארגונים קיבלו חוות דעת משפטית שקובעת חד-משמעית: הגבול הממשי עם מצרים נמצא במרחק עשרות מטרים מן הגדר בגלל התוואי הגיאוגרפי. לכן, מי ששוהה מעבר לגדר, בצדה האחר, נמצא למעשה בתוך תחומי ישראל, וחובת המדינה, על פי החוק הבינלאומי, היא לאפשר לו להיכנס לארץ, דרך אחד השערים לאורך הגדר. לדבריה, משפטן בכיר אומר ש"בניית הגדר נועדה להעשיר את הקבלנים ומשפחותיהם. מרגע שאפריקני דורך על אדמת המדינה, חובה לטפל בו".

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.