סיכום השנה ב'תיבה הלבנה' – שוב הבלוג הכי פחות נקרא בעברית

20/12/2013 ב- 17:43 | פורסם בהמדור לשירות הציבור | סגור לתגובות על סיכום השנה ב'תיבה הלבנה' – שוב הבלוג הכי פחות נקרא בעברית

אתמול התבשרתי כי חבורה של מוקיונים הסירה את הקישור מהערך 'ריבוע לטיני' בוויקיפדיה למאמרי 'ניחושו המוטעה של אוילר' בטענה ששטויות כתובות בו. את הקישור הזה הוסיף בשנת 2006 פרופ' עוזי וישנה, סגן ראש המחלקה למתמטיקה באוניברסיטת בר אילן. ללמדכם עד כמה גדול הוא התיעוב של אידיוטים למיניהם כלפי הידע בעולם הזה. ואלה הם האנשים שמנהלים את ויקיפדיה העברית.

הבריות אינן מסוגלות לסבול אנשים שהינם חכמים מהן. זהו טבעו של האדם ואי אפשר לשנותו. אבל גם אי אפשר לנצח את האמת. בסופו של דבר היא תסדוק את קירות השקרים ותתפרץ החוצה, ואני, כאיש שמציב לכם אמת אחר אמת מול הפרצוף, יוצא המרוויח פעם אחר פעם.

לפני שנה, בזמן הזה, עוד היו בישראל תינוקות רבים שנשבו בקסם הפטריות האינטליגנטיות. העם נחלק לאזרחים שהאמינו לי ולאותם אלה שטענו ברצינות גמורה כי הנני שרלטן. הפכו אותי לדמות שנויה במחלוקת על מנת להילחם באמת המדעית. והנה היום מתייחסים לאזרחים שמאמינים בבדותת הפטריות כמו אל טיפשים גמורים, עד כי איש אינו מרהיב עוד עוז לטעון כך שוב. האמת התפרצה החוצה וניצחה.

מאמר ההפרכה שחיברתי על הפטריות התבוניות עדיין לא הגיע למיליון צפיות, אבל היעד הזה הוא אפשרי. ברם, את סדרת מאמריי אודות בעיות ההגירה בנורבגיה קראו כמעט שני מיליון פעמים! בראשית הדרך טענו שאני שקרן וגזען, אולם אחר כך התרחש הטבח הנורא והמזעזע באי אוטויה, ולאחרונה נפלה מהשלטון ממשלת השמאל הרדיקלי ובמקומה נבחרה ממשלה ימנית הסולדת מן המהגרים. התברר שאמרתי אמת. התברר שוב שצדקתי.

שמי היה ידוע בתקשורת הבינלאומית כישראלי שחשף קבצים שהממשל הנורבגי בחר להסתיר במחשכים. אף אחד לא ציפה – ודאי לא אני – כי יבוא היום שבו סוכנויות החדשות החשובות רויטרס, AP ו-AFP, וכמו כן, רשתות תקשורת עולמיות כגון CNN ו-BBC, תפנינה אליי לשם קבלת מידע. אני הופתעתי מאד. כל אלה פנו אליי כך פתאום ביום חורף כדי שאחשוף את פעילות המוסד במילאנו, ואני סירבתי, כמובן.

מרבית הדברים שחשפתי בזמן אמת בפרשת האסיר איקס, בן זיגייר ז"ל, התבררו כנכונים. מאות אלפי קוראים ייחודיים ביקרו ב'תיבה הלבנה' בשבועות ההם על מנת להתעדכן בפרטים חדשים. ובאותם הימים ישבו אנשים מול המחשב וכתבו כי אני רמאי וממציא בדיות. לאחר שנודע דבר המכתב שחיבר בן זיגייר לאשתו חודשים אחדים אחרי שסיפרתי אודותיו לכל העולם, פנתה אליי אחת מן המעלילות והתנצלה. אפילו לא נזקקתי למחול לה. 'התיבה הלבנה' משגשגת בזכות עובדה עיקרית: שום ביקורת בלתי עניינית על התוכן – חיובית או שלילית – אינה מותירה עליי רושם. כזה הוא אני. הנני רואה רק את האמת לנגד עיניי. והאמת תמיד חשובה יותר מכול, וכשאני שוגה לעיתים, אינני מתבייש להודות בדבר. האמת חשובה הרבה יותר מכבודי, והנה מתברר כי הקוראים בישראל מעריכים תכונה זו אצלי.

אני מבקש להודות לכל אלה שכתבו לי, העירו בענייניות וסייעו כשנדרשו. לא לכלל הפונים אליי מסוגל הייתי להשיב. האינטימיות נעלמה כשהגיעו ההמונים. אבל חשוב שתדעו: אני קורא את כל דבריכם אליי, ומודה מאד למי שהקדיש מזמנו למען כתיבת התגובה, בין אם נשאה חן בעיניי ובין אם לאו.

חייכו אל העולם והעולם יחייך אליכם בחזרה.

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.