קריאות רבנים להחרים את 'התיבה הלבנה' הן מגוכחות אף יותר מפסק ההלכה בדבר גור הקיפודים

27/11/2012 ב- 21:31 | פורסם בהמדור לשירות הציבור | סגור לתגובות על קריאות רבנים להחרים את 'התיבה הלבנה' הן מגוכחות אף יותר מפסק ההלכה בדבר גור הקיפודים

היום בבוקר פרסמתי תצלום של פסק הלכה מוזר שהגיע לידיי. הוא הסתובב ברשת פה ושם, אך לא הגיע לציבור הרחב. התצלום פורסם במדורים 'דברים מעניינים יש בעולם' ו'אזור הדמדומים', ללמד שיש להתייחס בבדיחות הדעת או בספק לכתוב בו.

את התצלום החלו לשתף היום ברשתות החברתיות, ומי שהביט בו חיפש מיד בגוגל כדי לוודא מהו מקורו. התוצאה הראשונה בגוגל הובילה אליי, ונוצר היזון חוזר של משתפים ומחפשים, שיצא משליטה.

רבים סברו בשגגה כי אני הוא המקור שחיבר את פסק ההלכה הזה. חלקם כתבו לי שבחים, אחרים גינו אותי, קיללוני בקללות איומות, ושני רבנים איימו לקרוא לחרם נגד 'התיבה הלבנה'. אחד מהם שאל אותי איך אינני מתבייש לכתוב מאמר כה ארוך על בריאת היקום (המפץ הגדול) מבלי להזכיר אפילו פעם אחת את הקדוש ברוך הוא.

כה חבל שאנשים מאבדים את עשתונותיהם בגלל דברים מגוחכים כל כך. על מנת להשיב את הדברים לסדרם, הנני מבהיר שאינני יודע מהו מקור התצלום, ומשום כך גם אינני יודע האם הוא מזויף או אמיתי. אני סברתי שהכתוב בו אינו הגיוני, ואפילו שאלתי בעניין זה ללא מבוכה.

מספר הצפיות נכון לעתה הוא מעל 23 אלף – 21 אלף יותר מדי, בהשוואה לרשימותיי השגרתיות.

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.