הבחור שהכה את יאיר לפיד היה מחבריי הטובים בגן

26/01/2012 בשעה 13:14 | פורסם בהמדור לשירות הציבור | סגור לתגובות על הבחור שהכה את יאיר לפיד היה מחבריי הטובים בגן
תגים:

ארץ קטנה יש לנו, וכולנו נתוודע מחדש זה לזה, אם נאריך חיים. אתמול אחרי הצהרים נתקלתי בבחור ששירת עימי במילואים מתישהו מבלי שנדע מתי. הוא זכר את שמי ואני רק את פרצופו, אבל כל זה הספיק כדי שנתיישב ללגום קפה יחד עם עיישה, שהתלוותה אליי בשעה ההיא בדרכנו לפגוש את הבוס שלה. הוא גם לא שכח את הבלונדינית המרשימה שהגיעה לבקר אותי בבסיס הצבאי, אבל לא יכולתי לדעת איזוהי, מפני שהיו לי לא מעט חברות בלונדיניות, טבעיות כמובן. ועתה הוא פגש את הסודנית היפהפייה והפטיר: שחורות הן הנשים הכי מדהימות. הוא צדק, אבל עיישה תיקנה אותו ואמרה לו שאיננה בת-זוגי. הוא לא התבלבל והוסיף: אבל עדיין את בחורה מדהימה. ראיתי בעיניה שהיא מוקסמת מדבריו. אחר כך אמרה כי הוא לא מצא חן בעיניה. לכו תבינו נשים.

והנה גיליתי היום במעריב כי הבחור שכמעט פצפץ את גולגולתו של יאיר לפיד באותו קרב אגרופים מפורסם, ומכונה 'טייסון' בפי התקשורת, אינו אלא חברי הטוב משחר ילדותי. למרות שמדינה שלמה צפתה בסרטון המדובר, אני נמנעתי עד כה, ונכנעתי הבוקר רק כאשר התברר לי מיהו אותו צדוק כהן.

היינו יחדיו באותו גן ובאותו בית ספר יסודי, וזכורני כי היתה לו נטייה להסתכסך עם ילדים אחרים, ואני נאלצתי להתערב פעמים אחדות למענו. מאידך, הוא היה סקרן וערני, ובעל לב רחב, והיה מסייע לי באיסוף חרקים בשדה, ומקשיב להרצאותיי הארוכות אודות תולדות הטבע. בכיתה ב' כעסתי עליו בגלל זוטות ולא דיברתי עימו יותר. כזה אני.

והנה פתאום הוא התפרסם כבחור האימתני שעוד רגע קט היה מותיר מאדון יאיר לפיד רק עור ועצמות שבורות. אני עצמי פגשתי את יאיר לפיד פעם יחידה, ומכיוון שהנני הרבה יותר גבוה ושרירי מן האיש, לא התרשמתי ממנו כדרך שצופי הטלוויזיה נוהגים לעשות. כך שמן הראוי לתת את הדעת כי להכריע את יאיר לפיד שוק על ירך הוא דבר של מה בכך בזירה החוץ-פוליטית.

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.