האם הנני אינטליגנטי יותר מן הממוצע?

18/12/2011 ב- 18:42 | פורסם בהמדור לשירות הציבור | סגור לתגובות על האם הנני אינטליגנטי יותר מן הממוצע?

אתר 'דה מרקר' פרסם היום מצגת אודות אחד-עשר סימנים המעידים על תבונה גבוהה מאד – לפי מחקרים פסיכולוגיים. ביקשתי לבחון את עצמי ולספר לכם מהו הציון שהשגתי.

1. שימוש בסמים – מעולם לא השתמשתי בסם כלשהו, למעט נטילת גלולות גוארנה בקרנבל של פרנמבוקו. אלה הם כדורי מרץ טבעיים, ונזקקתי להם מפני ששם מתקיימת המסיבה הפרועה ביותר בתבל. במשך אחד-עשר ימים באולינדה, בחוף בואה ויאג'ם שברסיפה ובאי איטמרקה, כמעט לא ישנתי, אכלתי פחות ופחות, רקדתי רוב הזמן ברחובות עם רבבות חוגגים, וכמו כן, שימשתי מאהב קצר-מועד לשלושים ואחת ברזילאיות לוהטות. נכשל.

2. היות ליברל – הנני ליברל בכל הקשור לדת ותרבות. אני מתנגד לכפייה כלשהי, אף אם זו תואמת את ערכיי. מאידך, אני שמרן ביחס למתירנות אצל בת הזוג. אני רוצה שהיא תתלבש בצניעות, ולא תלך למקום עבודתה בלי חזייה באופן קבוע, או תגיע למועדון הריקודים בלי תחתונים לפעמים. עובר/נכשל.

3. אי-הפקרות מינית – אינני יודע מהו מספר הנשים עימן ביליתי בימות חיי. הפסקתי למנותן בגיל 25. הן היו רבות מאד. לשמחתי, רובן היו יפות, ושייכות ללאומים שונים. מבחירה, לא רציתי באוסטרית. לא ידעתי אף אסקימוסית, למרות שביקשתי להיות עם אחת האינואיטיות בכל השנים. אינני חושב שהנני מופקר מינית, אבל במבחן האובייקטיביות אני נכשל.

4. אי אמונה באלוהים – אינני יודע אם ישנו אלוהים, כפי שאינני יכול להעיד כי אינו קיים. אין שום אישוש מדעי לכאן או לכאן. אומנם, אני מסופק מאד אם מישהו התוודע אי-פעם לקיומו של האל, במידה שממשיותו מצויה היכן שהוא, אולם רק אדם נבער או תמים מסוגל לומר שאינו מאמין בדבר-מה, מבלי לספק ראיה כלשהי לאי-אמונתו. נכשל.

5. בכורה – אני הבכור מבין אחיי. עובר.

6. בתולים במהלך שנות-העשרה – הייתי בן 14 וחצי כשזה קרה. היא היתה מבוגרת ממני בשנתיים. עדי הראייה עודם מתבדחים על קורות היום ההוא, כשאביה רדף אחריי במדרגות, ואני נמלטתי עירום למחצה אל הרחוב. נכשל.

7. אי-עישון סיגריות – מעולם לא עישנתי סיגריה, ואני גם נמנע מלהימצא בחברת מעשנים. עובר.

8. ידיעת נגינה – לא רק שאינני יודע לנגן, אלא שכל ניסיונותיי הקודמים הסתיימו בכישלון מחפיר. אני חסר כול כישרון מוסיקלי באופן מובהק. נכשל.

9. כתיבה ביד השמאלית – התחלתי לכתוב בידי הימנית. כיום, לאחר אימונים ממושכים, אני מסוגל לכתוב בשתי ידיי, אולם מלאכת הכתיבה בידי השמאלית הינה איטית יותר. נכשל.

10. גובה מעל הממוצע – הנני גבוה אף באמסטרדם. עובר.

11. רזון – הנני שרירי ורחב כתפיים. הן מוצקות כפלדה. נכשל.

ובכן, גבירותיי ורבותיי, בסיכומו של דבר הגעתי לתוצאה האומללה של 3.5 מתוך 11. על פי המבחן שהציג 'דה מרקר', אינני כה אינטליגנטי, ואולי לא בכלל.

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.