ההיבט הפסיכו-אבולוציוני: מה קורה ליצרים הפדופיליים הטבועים בבני משה בשעה ששירת ילדה קטנה מעוררת אותם?

20/11/2011 ב- 08:08 | פורסם בענייני דיומא | סגור לתגובות על ההיבט הפסיכו-אבולוציוני: מה קורה ליצרים הפדופיליים הטבועים בבני משה בשעה ששירת ילדה קטנה מעוררת אותם?
תגים:

כבר כמה שבועות הנני ממתין שפסיכולוג אבולוציוני נלוז, מבין אלה שהתברכה בהם ארצנו, יביט ארצה, יאתר בעיניו את הכפפה וישא אותה אל-על. אחרי שהוסבר לנו מפיהם כי לאונס תשתית אבולוציונית ענפה, בטוח הייתי כי ודאי ימצאו בערמת האשפתות שלהם שגם לאיסור שמע זימרת אשה יש שורשים ביולוגיים. בינתיים דממה. הם מחרישים, לבטח זוממים דבר-מה. ממרחקים ניתן לחוש כיצד שוב הם חוצבים הסבר מצוץ מן האגודל, שוב הם תולים את האשם בבורא עולם.

"הו, יהודה, באמת, מה אתה מבקש ממני להסביר כל פרט מבחינה ביוכימית. אתה לא יודע שרק אלוהים מצוי בפרטים הקטנים".

כלומר, לא יכול להיות שאלוהים, הישות שבראה את הטבע, את חוקיו ומתבוננת עלינו מלמעלה, יחוקק לשווא חוק האוסר לשמוע זמרתה של נקבת אדם בת אחת-עשרה שנים. זו לשון החוק הדתי, אגב, והנה אני, בכל פעם שמתגנבת לאוזניי שירת הילדות הצעירות, הנני מאבד כליל את עשתונותיי כמו פר הרבעה משתולל, כל יצריי עולים על גדותיהם, ומי יודע מה יכולתי לעולל לקטנטנות אלמלא הייתי חילוני, שסבור כי זהו החוק הכי בהמי שנכתב בספר החוקים היהודי.

מצער מאד כי חבריי החילוניים נתפשים להסחת הדעת הדתית. אתם עוסקים בזוטות:

נשים במדים המנעימות בקולן לפני הלוחמים; אשה אחת בין אלף טנורים – האם יבחינו בקולה; זמרת צרודה ממש; זקנה בלה ומקומטת או סתם מכוערת שחזותה מאוסה; אשה המוסתרת מבעד למסך הבד; זמרת השרה דרך הרדיו – הקול העובר דרך המכשיר אינו הקול המקורי, הואיל והוא משתנה לזרמי חשמל שמעובדים מחדש דרך המקלט לקול שירה; ומה קורה כשמדובר בקובץ MP3 באיכות ירודה; ומה לגבי קול דיבור, האם הוא לא חושף את מעמקי הנפש ואסור בשמיעה; ודנה אינטרנשיונל; או כמה לצים שהתחפשו בפורים לנשים ופוצחים בזמר.

גם תלמידי רבנים מרומים:

– אדוני הרב, מרים הנביאה שרה לפני עם ישראל לאחר קריעת ים סוף.

– מרים הנביאה לקחה עימה תופים, על מנת שהרעש לא ייתן לגברים לשמוע את קול האשה, ועל כך יש לשבח אותה.

צר לי. ההלכה מדברת במדויק על בת אנוש בגיל 11. לא בת 13, לא בת 19 ולא בת 70. אי אפשר לחמוק מכך בגלל פלפולים בני ימינו המבקשים להסיח את הדעת.

בת 11, האם אתם מבינים?

אם ילדה בכיתה ה', עוד לא בת מצווה, מעוררת גירויים מיניים אצל האדם הדתי, אין אלא להסיק שהוא פדופיל חולני. הגדרה אחרת לא קיימת ברפואה הפסיכיאטרית.

קרוב לוודאי שאותו איש דתי אינו כזה. הוא אינו פדופיל. אז מהי המשמעות של הדברים?

אני מתרחק מפלפולים. בואו נבחן את המשמעות בשפת הלוגיקה:

א. החוק קובע בצורתו הרזה כי לגברים אסור בתכלית האיסור להקשיב לשירתה של ילדה בת 11 שאינה בת משפחתם. זו לשון החוק ואין בלתה, אחרת יתעורר בכם היצר.

ב. כל הדתיים שתדברו עימם יאמרו כי לשון החוק מוגזמת, וכי אף ילדה – אם תשיר, תזמזם או תאכל תפוח – לא תעורר את יצריהם הבריאים. אפילו גדולי רבניהם סבורים שהחוק כלשונו הוא משונה, אחרת ייגזר ממנו שהם חוטאים בפדופיליה. משום כך הם משליכים בפרשנותם כלפי נערות שצימחו אגן ירכיים, שיש בכוחן ללדת. אולם, החוק מתייחס לבנות 11, ואלה אינן מתעברות בגיל הזה.

ג. דבר החוק אינו מתקיים בפועל, ואיש אינו מגורה.

ד. מסקנה: מבחינה לוגית, החוק הוא חסר תוקף. הוא חסר שחר. אין לו על מה להתבסס.

אין טעם לחפש היגיון במרבית הציוויים הדתיים, אולם אני מתרגז בהחלט בשעה שדתיים מנסים לאכוף עליי דפוסי התנהגות על פי כללי היגיון שאינם ידועים לאיש, גם לא לזולתם, ואחר כך הם מתהדרים כי מה שיפה ונאה בחוקי התורה שהם כה הגיוניים, שכל חוק קיים נגזר מחוק קודם, עד עשרת הדברות ממש.

אחד מחז"לנו היה פדופיל, ככל הנראה. במקום להודות בתבוסה ולבטל את חוקיו, הדתיים מפרשים אותם בצורה אחרת לגמרי ממה שיוצרם התכוון. אכן, לעולם לא יתבטל חוק דתי. רק הפרשנות משתנה במרוצת השנים, מפני שחוק שיצר אחד החז"לים, אפילו היה רוצח ואנס, תמיד יהא דבר אלוהים חיים.

זוהי הצרה של הדת היהודית: הדבקות העיקשת בתלמוד, במקום לשאת באחריות עכשווית ולקבוע חוקים חדשים ברוח הזמן.

זכרו, בת 11 בלבד. זהו החוק. הוא לא השתנה. במקום לבטל אותו, הפרשנות עיצבה אותו מחדש. כך מסתירים אותו מפניכם, זו השיטה להסתיר את המבוכה.

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.