לעזאזל, למה אותי לא שפטו בצבא על כך שהופעתי בהפגנתיות עם חולצות של השמאל?

24/06/2011 ב- 20:27 | פורסם בענייני דיומא | סגור לתגובות על לעזאזל, למה אותי לא שפטו בצבא על כך שהופעתי בהפגנתיות עם חולצות של השמאל?

זהו אני בגיל 20! [ מקור התמונה ]

כפי שניתן להיווכח, על החולצה רשום "האמת תנצח – הצעירים בעד המערך". בכל תקופת שירותי בצה"ל, מיום גיוסי ועד הלום, הסתובבתי בדרך כלל עם טישרט או סווטשרט שעליהם הופיעו ביטויים פוליטיים בעד מפלגות השמאל. אפילו בעתות החורף, כשנאלצתי ללבוש חרמונית מפאת הקור, הדבקתי עליה סטיקר של 'מרץ'. יתרה מכך, אף פעם לא החמצתי הזדמנות ללבוש חולצה ובה כיתוב המגנה את בריונות המתנחלים בחברון, בעודי עושה מילואים בחברון!

למעשה, ספורות הפעמים שלבשתי מדים באופן תקני. עם זאת, מעולם לא נשפטתי על כך. אכן, מח"טים ואוגדונרים היו מעירים לי פה ושם כי זה לא בסדר, ואני הייתי משיב מיד, ללא שהיות, כי סדר עושים בפסח. אומרים כי אדם ניכר בלבושו, וחייל ניכר ביכולתו להכריע את האויב, אז למה ללכלך מדי ב' מגוהצים בדם שניגר לא ממך? מניסיון אוכל לדווח כי בכסות אפודה של ארגון 'בצלם', רמת הצליפה במצב כריעה עולה פלאים, ושום קליע אינו מתבזבז לשווא.

לכן, הופתעתי לקרוא כי חיילים נשפטו למאסר לאחר שהצטלמו עם חולצות ובהן הכיתוב "גולני נלחם באויבים ולא מגרש יהודים". מדובר צה"ל נמסר כי מדובר באירוע חמור הנוגד את פקודות צה"ל, הקובעות באופן ברור וחד משמעי כי חיילים לובשי מדים אינם יכולים להביע עמדות פוליטיות או מחאות פוליטיות כלשהן.

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.