אני חש תיעוב כלפי יצחק לאור

07/02/2010 ב- 10:31 | פורסם בענייני דיומא | סגור לתגובות על אני חש תיעוב כלפי יצחק לאור
תגים: ,

פגשתי את יצחק לאור באחד הימים. יש לי נטייה בלתי ברורה להציג עצמי בפני אנשים מנוולים, להראות שאינני חרד מן הרוע שלהם. שאלתי אותו בתמימות האם הוא סבור שאני סוג של קלגס גרמני. הוא לא ידע מה אני רוצה ממנו. מעיניו המפוחדות ניתן היה להבין שהוא אינו רוצה להישאר בנוכחותי, אבל הוא נרתע מלזוז. עיניי שיתקו את גופו. חזרתי על שאלתי. מבטו נותר קפוא. לבסוף אמר: לא, איני סבור שאתה קלגס מכל סוג שהוא. לאור גם סבר כי תשובתו תפטור אותו מן העמידה לצידי.

אתה אינך הולך מכאן עדיין, אמרתי לו. הוא השפיל את מבטו. חששתי שמא יתעלף מרוב אימה. תיארתי בפניו את סבלותיו של איוואן דניסוביץ'. מה אתה רוצה ממני, מירר יצחק לאור. שאלתי אותו האם הוא מעז לחשוב שהינו בקיא ממני בספרות העולם. הוא אמר כי איננו יודע, הסביר שאינו מכירני. האם אתה חושב שאני פסיכופט, חקרתי אותו.

אינני חושב כלום. הן אמרתי לך שאינני מכיר אותך, ענה יצחק לאור בקול סדוק. תשובתו מצאה חן בעיניי. תמיד נחמד לשמוע מאנשים דעתניים, בריוני המקלדת, שהם כבר לא חושבים שום דבר. חייכתי אליו. הוא לא חייך בחזרה. הבהרתי לו: מר יצחק לאור, אנחנו נמצאים במקום הומה אדם, אם אתה חושש ממני, הנך מוזמן לקרוא לעזרה. אהיה מוכן להזעיק למענך ניידת משטרה, אם הנך חש כי תצא מובס מהיכרותך החפוזה עימי.

אינני חש דבר, אמר יצחק לאור. לא התפלאתי. בריות שמטפטפות רוע מבין אצבעותיהן אינן חשות דבר. הן אינן מרגישות את הסבל, את המצוקה, את הרשע. לא פעם הן בכוחות עצמן יוצרות את הסבל, את המצוקה ואת הרשע. מה אתה רוצה ממני, הפטיר שוב.

רציתי לומר לך, מר יצחק לאור, שאתה איש פחדן, קטן ועלוב, וכבר נמאס לי לשוב משירות הגנת המולדת ולקרוא פעם אחר פעם כי אני סוג של קלגס, שאני רומס במפגיע זכויות אדם, וכי אני אינו אלא מייצגו של הרוע. לאור הרים מעט את עיניו כדי להתבונן בי. הוא לא ראה שם רוע. לא התכוונתי אליך באופן ספציפי, הסביר.

הנחתי לו, שיסתלק לדרכו האיש העלוב הזה. הוא הפנה את ראשו פעמיים אחורה, מחשש שאני עוקב אחריו. ואז נמלט. לפני כן ענה לשאלתי האחרונה: לא, בכלל לא הטרדת אותי. שמחתי להכיר אותך. אתה אומנם איש גדול, אבל נחמד.

לא היה לו מושג מי אני. מבחינתו הייתי לבטח איזשהו פסיכופט. עתה, הגיעה העת לספר לו מיהו אני.

יצחק לאור, מכיוון שהודית כי לא הטרדתי אותך ואפילו מנעת ממני לזמן שוטרים להגנתך, כל שנותר לך כדי להשתיקני, יהא לנהוג כדרכם של אנשים שפלים מן הטיפוס שלך. אני ממליץ לך לאתר כנופיה של עבריינים, לשלם להם שכר הגון, ולתבוע מהם לפוצץ לי את הפנים ולשבור לי את הצלעות.

אבל יהא עליך לזכור דבר יחידי לפני כן: אני לא אתן לך להתאבד כך סתם בתא המעצר, חתיכת שפל ! ואם תחליט להילחם בי, אני לא אתן לך לברוח לעולם!

נעים מאד, קוראים לי יהודה בלו, ואני סוג של איניגו מונטויה.

ראו גם:

יצחק לאור אנס אותנו לאנוס את שירו
מדוע לא השתתפתי בלינץ' נגד יצחק לאור?

עדכונים:

ב-15 בפברואר 2010 פרסמו 'חדשות 10' מידע על חשדות להטרדות מיניות שעשה יצחק לאור.
ב-18 בפברואר 2010 אשכר אלדן כהן התלוננה במשטרה נגד יצחק לאור, על אונס שביצע בה לכאורה.

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.